.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علیرغم اعلام روابط عمومی استانداری مازندران؛
مهرداد ابراهیمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران باقی ماند
در حالی که بنا به اعلام روابط عمومی استانداری مازندران قرار بود صبح امروز مراسم معارفه مدیرکل جدید سیاسی انتخابات استانداری مازندران برگزار شود به نظر می رسد این جابجایی فعلا لغو شده است.

در حالی که بنا به اعلام روابط عمومی استانداری مازندران  قرار بود صبح امروز مراسم معارفه مدیرکل جدید سیاسی انتخابات استانداری مازندران برگزار شود به نظر می رسد این جابجایی فعلا لغو شده است.
به گزارش شمال نیوز روابط عمومی استانداری دو روز قبل اعلام کرده بود جعفر قمی جانشین مهرداد ابراهیمی خواهد شد که امروز مراسم تودیع و معارفه انجام نشد.
شنیده ها حکایت از این دارد برخی نهادها و اشخاص و چهره های سیاسی در داخل و خارج استان با اعلام حمایت از عملکرد مهرداد ابراهیمی خواستار عدم جابجایی وی از مسند مدیر کلی سیاسی انتخابات استانداری مازندران شده اند.
از سویی دیگر شنیده شده ابراهیمی به دلیل بعضی اختلاف نظرهای جدی با بعضی مسئولین استانداری ، تمایل چندانی به ماندن در پست فعلی اش ندارد ولی بر اساس اتفاقات رخ داده باید به کار خودش ادامه دهد.
به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید آیا در روزهای آینده اتفاق جدید دیگری در مسیر تغییرات شکل گرفته در استانداری مازندران رقم خواهد خورد یا خیر !؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1395
سیاسی بازی تا این حد آقای ابراهیمی همه استان می دانند کی پشتت
پاسخ ها به این نظر
ن.ش 3 مهر 1395
درایت و کفایت ایشان باعث ترس خیلی ها شده و استاندار هم از همین میترسه که نمی تونه بودن ایشون رو تحمل کنه . آقای ابراهیمی تاج سر مسئولین استان هستش .
ایمان محمودی 31 شهريور 1395
سلام خسته نباشید خدمت همه هم استانی های عزیز
واقعا حق دکتر ابراهیمی با اون همه سواد علم و تجربه سیاسی که دارند اونجا نیست امیدواریم اقای وزیر کشور و اقای روحانی به حرف هایی که زدن عمل کنند تا حق، ادم های باسوادی مثل دکتر ابراهیمی و خیلی از دوستان دیگه که خیلی وقته در جایگاه خودشون نیستند خورده نشه.
پاسخ ها به این نظر
رهام 1 مهر 1395
انشاا... که اهل زدوبند نباشن!!!! اما کسایی که به واسطه این آقا حمایت میشن هیچ خیری در سمت خودشون برای مردم ندارن که هیچ، حتی اسباب شر و دوبه هم زنی و اختلاف بین ادارات و .... در پست معاونت هایی که داشتن بودن و ناچار به جابجایی شون شده اند.
نا شناس 31 شهريور 1395
احتمال میره بازرسی
جانبازوبسیجی برادرشهید 31 شهريور 1395
باسلام ضمن خسته نباشیدبحضورهمه خدمتگذاران نظام مقدس!خواستم درجواب نظریه سردبیرمحترم که اعلام داشتن حمایت برخی ازاشخاص ازجناب مهرداد بایستس بعرض برسانم چقدرخوبه که آن مدیری خوبه که موردحمایت عموم مردمقرارگیرد!نه عده ای یاگروهی!!!نده ازدوستان وارادتمندان نزدیک آقامهردادبودم وهستم!!!!امابوضوح دیدم این آقامهردادبا اون آثقامهردادی که قبل ازنشستن برروی میزمعاونت استانداری بودنیست!!!بعبارتی جوگیرشده ودوستان ورفقای قبلی روکاملافراموششون کرد!بقولی شایدهموچندنفربهتر
بدردش میخورن!!اماهمه بایدبدونن!انسان باید:بامردم.ازمردم.برای مردم باشد
وگرنه هرکس باشدمحکوم به شکسته!عاقبت بخیرباشید
پاسخ ها به این نظر
ساروی 31 شهريور 1395
جانباز و بسیجی و برادر شهید سلام ، بهتره ابتدا املا و نگارش را آموزش ببینید و بعد نظر بدین.
همگی پشت آقای دکتر هستند حتی مردم،چشم بصیرت میخواهد
شما از اسم جانباز و برادر شهید و بسیجی سو استفاده کردی و هر چی مینویسی
پشیمانی شما را هم میبینیم ،نزدیک است در انتخابات ۹۶
این را بدانید
قدر زر زرگر شناسد/قدر گوهر گوهری
جایگاه ایشان بالاتر از این حرف هاست.
والسلام
علی 31 شهريور 1395
آقایی که از نام جانباز و برادر شهید سوء استفاده می کنی.شما که در مطلبت غلط نگارشی، ادبیاتی و حتی املایی داری و چارت استانداری و پست دکتر ابراهیمی رو نمیشناسی لطفا افاضات درس اخلاق نفرمایید. این سمت برای دکتر ابراهیمی خیلی کوچک است در برابر سواد و درایت ایشان.اگر ایشان اینجا نشسته از بزرگوتری خودشان و ..... است. امیدوارم شمال نیوز مثل همیشه با جسارت رسانه ای منعکس کند
پاسخ ها به این نظر
جانبازوبسیجی برادرشهید 31 شهريور 1395
دوستانیکه اینقدربرای جناب مهردادسینه چاک میزنید.بصراحت خدمتتان عرض میکنم شناخت شمانسبت باین بزرگواربه یک میلیونیوم بنده نیست!زیرابنده از کودکی ایشانرومیشناسم!!وبعبارتی بایشان دراکثرفعالیتهای سیاسی اصلاح طلبان شهرستان مشارکت داشتم.و ایشان پشت سربنده بودن!
وامااینجاکه بعنوان معلم انشاءاقدام به غلط گیری املائی مننمائیدحق دارید!
اگربیاییدیک چهارم این قرصاوداروهائیکه بنده مصرف میکنم روبهتون بدم ومیل بفرمائیدخونه رفتین همسرتونومامان صدا میکنید!!
بنده هرگزازمقام جانبازی وخانواده شهیدبودن سوءاستفاده نمیکنم اماازقدیم گفتن که حرف حق همیشه تلخه!کجاش سوءاستفاده بود؟؟؟سخن گفتن از 44ماه حضوردر جبهه سوءاستفادست؟؟مثل اینکه خیلی بشمارسیده؟
چطوروقتیکه زمان انتصابش درسایت پیام تبریک گذاشته بودم همه به به وچه چه میکردین؟قل الحق ولوکان علیه!!!بس کنید!
شیرافکن 1 مهر 1395
با سلام محضر همه فرهیختگان استان سرسبز مازندران . بنده حقیر در سه استان و در سه وزارتخانه متفاوت انجام وظیفه کردم و یکی از مدیران موفقی که با تلاش شبانه روزی برای اعتلای استان گام برداشت جناب آقای دکتر ابراهیمی هستند . امیدوارم از شهروندان سایر استانهای کشور از قبیل کرمان ، اصفهان در حمایت از افراد توانمند فارغ از معیارهای شخصی ، الگوبرداری کنیم و از خودزنی ها دست برداریم . انشااله ، به امید فردایی سرشار از کامیابی برای ایران و ایرانی
محمد نسب 1 مهر 1395
آقای رمدانی
لطفا کامنت های که در حمایت از استاد ابراهیمی نوشته میشود را منتشر کنید

ابراهیمی نماد وفاداری به دولت در استان مازندران هستند

دکتر یونسی عزیز ، حمایت از نیروهای اصلاحات با توجه به عملکرد. ناراحت کننده استاندار از وظایف شما که دلسوز دولت و اصلاحات هستید میباشد.
باقریان جویباری 1 مهر 1395
مروری بر عزل حسن نژاد و انتصاب ابراهیمی و اتفاقات این چند روز نشان میده استانداری مازندران مثل اتومبیلی نا مطمئن در جاده ای با دره های خطر ناک است که فرمانش از دست راننده در رفته ، ترمزش هم بریده ، راننده هم خواب آلود و... فقط لطف خدا مسافرانش را نگه میدارد .
کاش رییس جمهور محترم از قهر با مردم مازندران دست بردارند و تدبیر و امید را با تاخیری سه ساله به استان هدیه دهند .
باقریان جویباری 1 مهر 1395
به نظر میرسه سکان استانداری کاملا تو دست آقای فلاح نیست و نتونسته سومین مدیر کل سیاسی تو سه سال استانداری شخصا منصوب کنه
جانباز 1 مهر 1395
خدمت همه عزیزانیکه ارائه نظرفرمودید!لطقااینقدرنسبت بهم جسارت نکنید!
این برادربزرگوارجانبازوبسیجی وبرادربزرگوارشهید هم حرف بدی نزد! بنده هم بانظرش موافقم!!!!نه تنها این بزرگواربلکه اکثریت قریب باتفاق کسانیکه پست ومنصب میگیرن چنین وضعیتی دارن!! حالاشما که ازچندوچون موضوع اطلاع ندارید
چراکاسه داعترازآش شدید؟؟اینجورطرفداری ایجادشائبه میکنه!!
پاسخ ها به این نظر
بابلی 3 مهر 1395
ما انسانها فکر میکنیم وقتی یکی از آشناهامون پستی گرفت مسئول شد باید همه توجه اش به ما باشه و کار و زندگیش رو تعطیل کنه واسه همین همش میگیم فلانی پست گرفت مارو فراموش کرد یا خودش رو میگیره اما یک بار هم شرایط کاریش رو در نظر نمی گیرم و از انتظارات بیجامون کم نمیکینم . حالا این حرفهای که شما زدید از همین جا نشأت گرفته . لطفا منصفا نگاه کنیم
آقای دکتر دوست عزیز و با اخلاق مان را بیشتر درک کنیم . سپاس
جواد 1 مهر 1395
درود بر مهرداد ابراهیمی
ایشون باید استاندار بشه
انشالله این چند ماه هم بگذره و در دوره بعدی ایشون استاندار مازندران هستند قطعا
نا شناس 2 مهر 1395
ابراهیمی در چه شرایطی بجای حسن نژاد آمد که به کوه نمی رسد و....
عباس 2 مهر 1395
با سلام خدمت همگی
باید خدمتتان عرض کنم جناب آقای دکتر ابراهیمی را از خیلی زمان گذشته می شناسم زمانی که هنوز سمتی در استانداری نداشتند از زمان دانشجویی نسبت ب ایشان شناخت داشتم در اون زمان که حدود 24 سال پیش بوده است. متانت ،ولائی ، انقلابی و مومن و باوقار بودند. بعد از فارغ التحصیلی دیگه ندیدمش تا امسال دوباره دیدمش. همون چهره محبوب و دوست داشتنی گذشته بودند و هرگز پست و مقام او را مغرور نکردند. بنظرم دکتر لیاقت بیشتری دارن. آرزوی توفیق و سربلندی ایشان را دارم
نا شناس 3 مهر 1395
این برادربزرگوارجانبازوبسیجی هم حرف بدی نزد يك مقدار ظرفيت را بالاببريد حرف حساب را گوش كنيد اين مسائل سياسي وسياسي بازي مي باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.444 seconds.